tirsdag den 16. april 2013

Bonjour. Ca va? - lille hæklet franskmand.


Som jeg skrev sidst, havde der sneget sig en lille ekstra ting i kuverten til min søster. En lille franskmand med alpehue og cykelstyr ville med til Århus. Jeg var faldet pladask for ham for et stykke tid siden på bloggen Grønt græs og vidste med det samme, at jeg måtte lave en til min søster, der er Kandidat i fransk og design.


Jeg er vild med de fine detaljer og farverne og synes i det hele taget bare, at han er en storcharmør. Da der ikke var en opskrift knyttet til blogindlæget hos Grønt Græs, måtte jeg selv regne den ud, og jeg er meget tilfreds med resultatet. 


Jeg er også selv vild med det franske og særligt Paris har en plads i mit hjerte. Derfor står Eiffeltårnet fint og blinket i siden på min blog. Tryk, hvis du vil følge mig på Bloglovin. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar