onsdag den 10. april 2013

Hæklet smartphone cover

Jeg har hæklet på bestilling! Det er min lillesøster, der har lagt ordren. Hun ønskede sig et cover til hendes I-Phone, efter hun havde set det, jeg har lavet til mig selv. 


Jeg er vild med den petroleumsblå farve og har efterhånden fået sneget den ind mange steder herhjemme. Jeg er også vild med at hækle mønster. I det hele taget kan jeg godt lide at udfordre mig selv, når det kommer til mine strikke og hækleprojekter, for jeg kommer hurtigt til at kede mig, hvis det er for meget af det samme. 

På mit eget cover fik trekanterne lov til at udfolde sig. Jeg synes, at den petroleumsblå og den lyseblå er super  fine sammen og er rigtig glad for den lille rosa detalje. Søs ville gerne have et mere ensfarvet cover, så her blev det blot til en enkelt række lyseblåt.
 

Inspirationen er fundet hos Lutter Idyl, der efterhånden har lavet mange forskellige udgaver. Hun har en fantastisk sans for farver og detaljer og jeg henter meget inspiration på hendes blog.

Der har sneget sig en ekstra lille gave med i kuverten til min søs. Kan du gætte, hvad det er? Jeg løfter sløret i næste indlæg, når posten er nået til Århus.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar